piątek, 29 stycznia 2016

Projekt- Wielka zmiana #0

Projekt Wielka zmiana

O co chodzi w projekcie?
Projekt ma na celu poprawienie wszystkiego co nie pasuje mi w Charlie, co mnie drażni, przeszkadza na co dzień, ale też polepszyć np. aktwyność, szkolenie, umilenie szarej codzienności itp.

Do kiedy będzie trwał projekt? 
Do końca roku.

Kiedy będzie podsumowanie?
Podsumowanie całego projektu będzie 31 grudnia 2017. Co najmniej raz na miesiąc będzie pojawiał się post z podsumowaniem miesiąca, postaram się by posty pojawiały się częściej, jednak nie mogę tego obiecać. 

Co jest celem projektu? Jakie zmiany?
Celów jest sporo, ale przecież mamy cały rok ;). Nie są one jasno określone w tym jedym poście, w tym poście będę robiła update jeśli coś nowego będę chciała zmienić, o tym też będę pisała w aktualnych postach. Zawsze może wyniknąć jakieś złe zachowanie podczas trwania projektu, więc weźmy to pod uwagę. Cele nie są podane w kolejności realizowania.

Cele:
1. Oduczenie złych zachowań wobec obcych.
2. Nauczenie spokojnego zachowywania podczas pobytu gości.
3. Opanowanie emocji przy drugim psie.
4. Nauczenie akceptowania innych ludzi poza nami.
5. Sterylizacja.
6. Regularne bieganie- gdy się zrobi cieplej.
7. Zmniejszenie roztrzepania psa.
8. Oduczenie lęku przed ciężarówkami- dokończenie.
9. Nauczenie psa chodzenia luzem przy drugim psie.
10. Wyjechanie gdzieś na wakacje.
11. Pojechanie z psem na jakieś seminarium, spacer z innym psem etc.
12. Nauczenie części komend Rally-o klasy 1.
13. Więcej ciekawszych spacerów, spacery bardziej zorganizowane.
14. Podróż autobusem.
15. Nauka nowych sztuczek.
16. Udoskonalenie chodzenia na smyczy.
17. Chodzić z psem na dłuższe trasy.
18.

Skąd pomysł na projekt?
Czasem irytuje mnie zachowanie Charlie, ale wiem, że to, że ono jest to po części moja wina, a ja też czasem jestem zbyt leniwa, zbyt zalatana by znaleźć czas na oduczenie tego. Myślę, że jeśli będę musiała pisać co najmniej co miesiąc post to w jakiś stopniu mnie to zmobilizuje.


Jeśli komuś podoba się pomysł na projekt to nie mam nic przeciwko przyłączeniu się. Tak wgl- jest Was już 29, z czego się niezmiernie cieszę, nigdy nie myślałam, że bedę mieć tyle czytelników. Swoją drogą- ktoś z Was jest z Warszawy lub okolic Warszawy?

Jak Wam się podoba projekt? Co myślicie o pomyśle?
Wgl pewnie zauważyliście, nowy wygląd bloga- jak Wam się podoba?

19 komentarzy:

  1. Wygląd bloga - mega :D
    Super pomysł z tym projektem. Wiesz co, spodobało mi się i może wezmę udział.
    Ty je wymyślałaś?
    Życzę powodzenia i gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podba ^^
      Tak, sama wymyśliłam :3
      Dziękuję :D

      Usuń
  2. Ja też biorę udział w zawodach Rally-o 01.10.16 w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zmieniłaś bloga, podoba mi się :D Od razu widać różnice :) Życzę powodzenia i wytrwałości :) Pozdrawiam

    ------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt świetny, gdyby nie to że mamy mało (na co dzień) irytujących zachowań, że nie dałabym rady pisać o tym co miesiąc i że chcemy zrealizować też inne rzeczy to wzięlibyśmy udział.
    Co do wyglądu jest świetny, ale estetykę psują "obserwatorzy" wychodzący poza monitor - może spróbuj pokombinować z szerokością kolumny bocznej ? A oprócz tego archiwum podzielone na dni mnie wkurza - jak wrzucasz notki co dziennie czy 2 razy dziennie to ok, ale tak to jest tylko więcej klikania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może w swoim tempie zorganizować projekt. Chodzi o główną myśl, by pracować z psem przez rok nad tym na co często nie znajduje się czasu, odsuwa się to na bok. Posty można dodwać z mniejszej lub większej częstotliwości, ale chodzi o to by co jakiś czas regularnie wrzucać posta, by to motywywało :) A temat poprawy psa, celów jest dowolny.
      Spróbuję coś z tym zrobić :P

      Usuń
    2. Uwaga, uwaga znalazłam swój motywator. Twoja główna myśl jest zawarta w naszym poście o celach na ten rok więc niejako cię wyprzedziliśmy :D

      Usuń
    3. Haha :D Oh Ty :D
      Jak teraz wygląd bloga? Już dobra jest boczna kolumna?

      Usuń
    4. Ale pomysł z dodawaniem posta o postępach zachowam i wykorzystam.
      Super :)

      Usuń
  5. Bardzo chętnie się przyłącze, już od dłuższego czasu nie wytrzymywałam z jej zachowaniami, była nieznośna - ciągnienie smyczy , gryzienie jej , jedzenie wszystkiego na dworze i jeszcze pełno innych zachowań, które doprowadzały mnie do białej gorączki. Pomysł bardzo fajny niedługo na blogu napiszę moje cele :) Czekam na efekty ! :D nukanalenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć wszystko, co sobie zaplanowałaś :) Powodzenia!

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cię!
    To coś o czym długo ostatnio rozmyślam. Oczywiście dołączam się!
    Spadłaś mi z nieba... Nie chciało mi się myśleć :p
    Dzięki wielkie! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że projekt się przyda, nie spodziewałam się tak miłego przyjęcia go ^^.
      Dziękuję i wzajemnie :D

      Usuń
    2. Super :D
      Tak wgl. to ja jestem z pod Wawy.

      Usuń
    3. Ooo, można spytać jakie miasto? :D Możesz napisać na priv jakby coś :)

      Usuń
    4. Okolice Nowego Dworu Mazowieckiego ;) A ty?

      Usuń
    5. Radzymin, to jest kawałek. A planujesz przypadkiem iść na wystawę pinczerów, sznaucerów i czarnych terierrów w Nowym Dworze Maz. 09.04? Lub na krajową 3-4.12.16r? :D

      Usuń